Fysioterapi med kort ventetid på Kolbotn

Time på kort varsel, slipp venteliste!

Andreas er autorisert fysioterapeut, ferdig utdannet ved NTNU Trondheim i 2020. Han er medlem av Norges Fysioterapiforbund (NFF) og Nyutdannede fysioterapeuter (NUF). Andreas har erfaring som fysioterapeut fra flere områder av helsetjenesten, og som nyutdannet har han allerede skaffet seg bred og solid kompetanse.

Som ung fysioterapeut er han faglig godt oppdatert og engasjert i pasientene sine. Den største interessen ligger innen belastningsrelaterte muskel- og skjelettplager, deriblant kne, rygg, skulder og nakke. Som fysioterapeut bruker Andreas sin kunnskap om kroppens anatomi og fysiologi for å møte og mestre utfordringer med smerte.

Andreas er en rolig og behagelig terapeut som er opptatt av å møte pasientene med åpenhet og respekt. Han ser hele mennesket og ønsker å møte deg der du er, og ut ifra hva som er viktig for deg. Utgangspunktet er alltid en grundig samtale og undersøkelse. I sin behandling bruker Andreas hovedsakelig en aktiv tilnærming i tillegg til behandling på benk. Mestring av bevegelse og fysisk aktivitet står sentralt.

Selv er Andreas er aktiv og glad i fysisk aktivitet. Han har tidligere erfaring fra flere idretter, blant annet langrenn, fotball og futsal. Dette har gitt mye egenerfaring med treningsplanlegging, rehabilitering og skadeforebyggende trening.

Lang ventetid hos fysioterapeutene med driftstilskudd? Andreas kan tilby rask konsultasjon for å vurdere plagen din og komme raskt i gang.

Behandlingstilbud:

Behandlingstilbud:

  • Behandlingstilbud:
  • Allmenn fysioterapi for bedring av smerte og funksjon
  • Opptrening og belastningsstyring etter skadeavbrekk
  • Rehabilitering etter skade eller operasjon
  • Treningsveiledning og mestring av artroseplager
  • Mestring av svimmelhets- og balanseutfordringer
  • Skadeforebyggende trening
  • Idrettsspesifikk trening og behandling
  • Generell treningsveiledning
  • Funksjonell øvelsesbehandling
  • Medisinsk treningsterapi (MTT)
  • Slyngetrening
  • Hjertetrening (kondisjonstrening)
  • Avspenning og kroppsbevissthetstrening
  • Gruppetrening